قوانین و مقررات



قوانین و مقررات اپل سنتر امپراطور:


آیا کالاهایی که در سایت اپل سنتر بفروش می رسند اصل هستند؟


لازم به توضیح است هدف اپل سنتر فقط فروش و خدمات کالاهای اورجینال و اصلی کمپانی اپل و برندهای مرتبط به این کمپانی میباشد، ولی  برای حفظ تنوع کالائی و پاسخ به نیاز همه اقشار جامعه، تعدادی از کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است و با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بفروش میرسد، لذا به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر ، این کالا ها با نشان غیر اصل و یا کپی و یا های کپی مشخص شده اند.

بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد ، اپل سنتر اصالت این کالاها را تضمین مینماید و همچنین فاکتور مهر دار ارائه مینماید.

 

 آیا گارانتی هایی که روی کالاها ارائه میشود ، گارانتی اصلی هستند و معتبرند و یا پاسخگو هستند؟

شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها توسط خود وزارت صنایع و معادن معرفی شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات اصلی ارائه شده در وب‌سایت اپل سنتر ، توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار ، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، شرکت گارانتی کننده مسئول بررسی و رسیدگی به مشکل ایجاد شده را به عهده دارد و البته مجموعه اپل سنتر نیز به تسریع و پیگیری این امر کمک خواهد نمود، زیرا برای مجموعه اپل سنتر رضایتمندی و مشتری مداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را در محل پرداخت نمایم ؟


مشتری گرامی،

اگر ارسال کالای شما از طریق پست و یا تیپاکس و یا تعاونی های باربری مقدور باشد ، امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

 اگر محل دریافت کالای مورد سفارش شما در تهران و یا یکی از شهرهایی که نمایندگی رسمی اپل سنتر در آن قرار دارد باشد، میتوانید مبلغ سفارش خود را در محل و توسط دستگاه کارتخوان سیار پیک مجموعه پرداخت نمایید.

در صورتی که مبلغ کالای سفارشی شما بیش از 3 میلیون تومان باشد پرداخت در محل مقدور نمیباشد و خرید باید از روی وب سایت و یا بصورت حضوری و یا کارت به کارت انجام پذیرد.


شرایط مرجوع کالا و یا لغو سفارش:


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید در هنگام تحویل کالا و حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اپل سنتر از طریق تلفن اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات و متعلقات داخل جعبه نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اپل سنتر بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید در هنگام دریافت کالا چک شود و در هنگام تحویل کالا ، به خدمات پس از فروش اپل سنتر از طریق تلفن اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اپل سنتر امپراطور بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :


توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

 

توجه بند 2: از آنجا که اپل سنتر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

 

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.

- با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند مانند ایرپاد و انواع هدفون و هندز فری.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، کلیه هزینه های ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:


- آسیب‏‏ دیدگی باید در هنگام دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اپل سنتر اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اپل سنتر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اپل سنتر بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش اپل سنتر  ارسال شود.

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اپل سنتر بازگردانده شود.

 


پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد اپل سنتر در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت اپل سنتر در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

-    هزینه های حمل در هنگام مرجوعی کالا به عهده خریدار خواهد بودو مبالغ حمل و ارسال به از  مبلغ کالای خریداری شده و فاکتور کسر و الباقی به حساب کاربر عودت خواهد گردید و تنها در صورتی که کاربر در هنگام تحویل کالا در صورت مشاهده مغایرت اجتناب کند و کالا را تحویل گرفته نشود هزینه  های حمل به عهده اپل سنتر خواهد بود.


عودت و مرجوع پول

در صورت تصمیم به عودت، مبلغ فقط به همان شماره حساب و یا همان شماره کارتی که با آن وجه پرداخت گردیده بازگشت خواهد شد و  در صورت تمایل به غیر آن، باید درخواست خود را بصورت کتبی و به همراه کپی کارت ملی و شماره کارتی که مربوط به مالک کارت ملی است ، برای قسمت مالی ارسال بفرمایید.

 


قوانین تعمیرات و بخش فنی اپل سنتر : 


- مجموعه اپل سنتر در مقابل اطلاعات داخل گوشی آیفون،مک بوک ، آیپد و دستگاه های معیوب ارائه شده جهت تعمیر، هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نخواهد داشت وکاربر باید قبل از اقدام به تعمیر بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه کرده باشد. 


- همچنین کاربر کاملا اطلاع دارد بخش تعمیرات اپل سنتر هیچگونه دلیل و عمدی  برای پاک کردن اطلاعات کاربر ندارد و اگر سهواً اطلاعات کاربر در هنگام تعمیرات پاک شود ، کاربر میداند که به دلایل فنی و انکار ناپذیر این اتفاق افتاده و اپل سنتر هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


- اگر کاربر از اطلاعات آیفون معیوب و یا مک بوک یا آیپد یا آیپاد خود بکاپ نداشته باشد و در خواست بکاپگیری توسط اپل سنتر را دارد ، در هنگام تعمیرات باید این در خواست را کتباً به بخش فنی ارائه دهد و فقط در صورتی که گوشی روشن و اطلاعات قابل رویت بود و روند پشتیبان گیری فعال بود این امکان در قبال دریافت هزینه طی ظده قابل انجام خواهد بود. در غیر اینصورت تحویل گوشی خاموش به منزله خرابی هارد و نبودن اطلاعات نیز در نظر گرفته خواهد شد و بخش تعمیرات اپل سنتر هیچگونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.


- اپل سنتر در مقابل اپل آیدی و گیفت کارت و هرگونه رمز مرتبط به قسمت های امنیتی دستگاه کاربر و همچنین فراموشی و عدم دسترسی به آنها و همچنین مشکلات بالا نیامدن گوشی و مک بوک به دلیل فراموشی رمز و همچنین مشکلات قضایی و قانونی رمز و اپل آیدی هیچگونه مسئولتی نخواهد داشت. همچنین گوشی یا گجت اپل که دارای اپل آیدی و رمز باشد و پس از تعمیرات و ری استور دستگاه در صورت نداشتن رمز و بالا نیامدن دستگاه و مخصوصا داشتن اپل آیدی تحویل دستگاه پس از احراز هویت مالک قابل تحویل بود.


- خاموش بودن و خرابی آیفون یا مک بوک و یا آیپد به منزله خرابی احتمالی کل دستگاه خواهد بود و به دلیل اینکه بخش فنی تا بعد از تعمیرو روشن نمودن مجدد دستگاه قادر به چک کردن سایر قطعات و المان ها مانند دوربین، تاچ آیدی ، فیس آیدی ، وای فای ،ال سی دی ، بلوتوث و آنتن نیستند و مدرک مستدلی مبنی بر اینکه کدام قطعه سالم و کدام خراب بوده وجود ندارد، لذا کاربر هیچ گونه حق هیچگونه  ادعا و تهمتی مبنی بر اینکه سایر قطعات را این مجموعه خراب نموده نخواهد داشت.


- صرفاً گفتن و حدس زدن کاربر مبنی بر اینکه کدام قطعه از آیفون یا مک بوک یا گجت اپل کاربر خراب و معیوب میباشد، دلیل بر اینکه ایراد همان باشد نیست و تا قبل از عیب یابی و کارشناسی قادر به مشخص نمودن محل دقیق خرابی وقطعات مورد نیاز و برآورد هزینه نخواهیم بود. لازم به ذکر است بخش تعمیرات اپل سنتر معمولاً در ازای عیب یابی و خرابی هزینه ای دریافت نخواهد نمود و هزینه عیب یابی و کارشناسی رایگان است . همچنین ممکن است در بخش عیب یابی مشکل اصلی مشخص شود و هزینه برآورد شود و لی بعد از برطرف نمودن مشخص شود دستگاه ایراد یا ایرادات دیگری نیز داشته و برطرف نمودن سایر ایرادات هزینه جداگانه ای در بر خواهد داشت و کاربر کاملاً اطلاع دارد بر طرف نمودن یک عیب ممکن است ایرادات دیگری نیز به همراه داشته باشد و عیب یابی کامل به برطرف نمودن ایراد اصلی مرتبط است و اپل سنتر مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و عیب یابی و تعمیر کامل مرحله به مرحله اتفاق خواهد افتاد.


- کاربر آگاه است مجموعه اپل سنتر و بخش تعمیرات اپل سنتر با هدف تعمیر 100 درصد و باکیفیت بسیار بالا فعالیت دارد، ولی در روال تعمیرات ممکن است مشکلات احتمالی از قبیل تاخیر و یا عدم رفع عیب و یا آسیب سهوی به دستگاه و یا خاموشی رخ دهد؛ لذا این مشکلات احتمالی و خرابی های غیر قابل رفع بسیار کم بوده و اکثراً در صورت ریسکی بودن اطلاع خواهد شد ولی پس از بروز مشکل ما مقصر نخواهیم بود و تلاش این بوده که تعمیر به درستی صورت گیرد تا هم اعتبار مجموعه در نزد کاربر بالا رود و هم درآمدی بابت دستمزد کسب نماییم ، پس در صورت بروز مشکلات احتمالی اپل سنتر هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و تنها کار این است که هیچ هزینه ای از کاربر بابت زمان گذاشته شده و قطعات بکار گرفته شده اخذ نگردد، به جز در مواردی که  با کاربر از قبل هماهنگ کرده باشد.







قطعات یدکی :



لوازم جانبی :

 


تعویض و ارسال به اپل استور :



قوانین و مقررات اپل آی دی و گیفت کارت :




اپل سنتر امپراطور

همراه همیشگی، تعهد ایرانی 

apple center