تعویض

تعویض کالاهای معیوب و آسیب دیده با نو 

 

اگر دستگاه اپل شما مانند گوشی،واچ، آیپد ، مک بوک و... شامل هیچ کدام از گارانتی های معمولی و طلایی داخلی مانند گارانتی طلایی هوشمند نبود و دستگاه خود را بدون دریافت این خدمات با میل خود خریده بودید،شما میتوانید گوشی،مک بوک،اپل واچ ، آیپد و یا سایر محصولات اپل معیوب و یا آسیب دیده خود را با کالای آکبند و نوی همان نوع تعویض نمایید.

اگر هرنوع از محصولات اپل شما به خودی خود مشکل دار شد و یا به هر دلیل دچار هر نوع آسیب و صدمه فیزیکی شد نگران نشوید زیرا شما میتوانید از خدمات پشتیبانی بین المللی آن محصول به سادگی و به  واسطه اپل سنتر امپراطور وبا یک هزینه بسیار معقول و اقتصادی  و در یک بازه زمانی کوتاه استفاده نمایید.

نکته

 اگر گوشی یا سایر محصولات معیوب شده اپل خودرا پس از بروز حادثه به هیچ عنوان به تعمیر گاه نبرده باشید ویا به هیچ عنوان به برد ، ال سی دی و یا سایر قطعات آن دست نخورده باشد و تعویض نگردیده باشد خدمات شامل آن میشود.

 

کدامیک از موارد زیر شامل شما میشود؟

 سریال و یا کد IMEI حک شده روی پشت جعبه دستگاه و یا پشت دستگاه یا خشاب سیم کارت و یا اگر هنوز روشن است منوی داخل دستگاه را در وب سایت اپل در لینک زیر :

 

https://checkcoverage.apple.com

  

چک بفرمایید و ببینید گارانتی دستگاه شما هنوز اعتبار دارد و یا منقضی شده. (در صورت عدم آشنایی و احتمال خطا میتوانید با قسمت پشتیبانی اپل استور امپراطور تماس حاصل فرمایید و این کار را به کارشناسان ما و بطور کاملا رایگان محول کنید)

 

1. اگر هنوز گارانتی برقرار بود و دستگاه شما صدمه فیزیکی ندیده بود و فقط به هر دلیل خود به خودی دچار مشکل شده بود از تعرفه A بهره مند خواهید شد.

2. اگر گارانتی و خدمات دستگاه شما منقضی شده بود و صدمه فیزیکی ندیده بود و فقط به هر دلیل خود به خودی دچار مشکل شده بود از تعرفه B بهره مند خواهید شد.

3. اگر هنوز گارانتی برقرار بود و به هر دلیل دچار صدمه و آسیب های فیزیکی هم شده بود( مانند هرنوع شکستگی ، آبخوردگی و...) ، از تعرفه C بهره مند خواهید شد.

4. اگر گارانتی دستگاه شما منقضی شده بود و به هر دلیل دچار صدمه و آسیب های فیزیکی هم شده بود( مانند هرنوع شکستگی ، آبخوردگی و...) ، از تعرفه Dبهره مند خواهید شد.