گارانتی

 لیست شرکت های معرفی شده به عنوان نمایندگان فروش و خدمات پشتیبانی محصولات اپل در ایران طبق بیعانیه وزارت صنایع و معادن:

مجتبی خسروتاج، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به افخمی راد، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه‌ی تجارت با استناد به تأیید سازمان حمایت، نام ۹ واردکننده‌ی قانونی اپل به ایران را اعلام کرده است.

بر اساس این نامه که نسخه‌ی الکترونیک آن در اختیار زومیت قرار گرفته است، توانمندی این ۹ شرکت برای خدمات پس از فروش محصولات آیفون اپل توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأیید شده است.

بدین ترتیب مجتبی خسروتاج دستور امکان ثبت سفارش و واردات قانونی را صادر کرده است.

این ۹ شرکت عبارتند از :

مدیا پردازش
سرمایه گذاری گروه اروند
تجاری دلتا همراه پرداز شرق
سیب طلایی هوشمند
ماناتل پارس
ایرانیان قائم همراه
اکسیر تجارت صبا
الماس سیستم
داتیس امرتات

 
نکته‌ی بسیار جالب حضور مدیاپردازش تنها نماینده رسمی گوشی‌های ال‌جی در این لیست است. شرکتی که توانسته خدمات نسبتا قابل قبولی به خریداران گوشی‌های ال‌جی در ایران بدهد.

تصویر نامه‌ی خسروتاج را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

 

 

نامه معرفی وارد کنندگان رسمی اپل

 

==================================

گارانتی مدیا پردازش 

گوشی‌ آیفون به صورت قانونی و با گارانتی مدیا پردازش از امروز در شهرهای مختلف ایران عرضه می‌شود.

شرکت مدیا پردازش که از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز ارائه خدمات پس از فروش آیفون را دریافت کرده بود، گوشی آیفون را به صورت قانونی از گمرک وارد کشور کرده است. تمامی گوشی های اپل وارد شده توسط مدیا پردازش شامل 18 ماه گارانتی می باشند.

هم اکنون شرکت مدیاپردازش، در حال آماده سازی مراکز ارائه خدمات گوشی‌های آیفون در چندین شهر ایران می باشد که به زودی لیست این شهر ها بروی سایت قرار خواهد گرفت. در صورت وجود هر گونه سوال لطفا به این صفحه مراجعه نمایید و یا با شماره 42940 تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است IMEI تمامی گوشی‌های آیفون که توسط مدیا پردازش عرضه می‌شود در گمرک ثبت شده و در سامانه رجیستری قرار خواهد گرفت.

 

 =======================

 

گارانتی داتیس امرتات اپل در ایران
تاریخ ایجاد در 20 مرداد 1395
بدین وسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان محصولات اپل در ایران می رساند، شرکت بین المللی داتیس امرتات در مورخه 19  مرداد 1395 موفق به دریافت مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی  ایران برای واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت اپل شده است، بدین صورت اپل در ایران باقی خواهد ماند و پس از اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور، تلفن های همراه اپل فعال خواهد ماند.

گفتنی است شرکت بین المللی داتیس امرتات قرارداد صادرات محصولات اپل از بریتانیا را با یک شرکت بریتانیایی که تائیدیه کلیه مراجع قانونی دولت بریتانیا و ایران رسیده است را دریافت نموده است.

تمامی محصولات اپل در ایران با ضمانتنامه رسمی داتیس امرتات دارای 12 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش استاندارد اپل در ایران می باشد.

 

================================

 

گارانتی آروند

 

شرکت آروند (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات IT فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس، مایکروسافت ایکس‌باکس، پلی‌استیشن سونی و نینتندو فعالیت کرده است. در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نمایندگی فروش و ۸ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور محصولات و خدمات آروند را ارائه می‌دهند همچنین فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مثل دیجی‌کالا، بامیلو و تاپ‌سان نیز کالاهای با ضمانت آروند را در سبد محصولات خود قرار داده‌‌اند. 
مجوزات و استانداردها
آروند عضو رسمی سازمان نظام صنفی رایانه، عضو حقوقی انجمن انفورماتیک ایران و دارای جواز کسب از اتحادیه فناوران رایانه و اتحادیه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی می‌باشد و دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در حوزه کیفیت خدمات است. همچنین در حال اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ در حوزه ارتباط با مشتریان نیز می ‌باشد. شایان ذکر است شرکت آروند در طرح ساماندهی شرکت‌های گارانتی و خدمات پس از فروش در سال ۹۴ موفق به اخذ تأییدیه شبکه خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد.
 افتخارات 
ارائه گارانتی واقعی و دارا بودن واحد فنی و تعمیرات تخصصی در آروند باعث گردیده تا جلب رضایت بیش از ۸۴ درصدی مشتریان و همکاران محترم نیز به ارمغان آید. شرکت در ۵ دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران و بیش از ۱۰ نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در سایر استان‌ها نیز در کارنامه آروند ثبت شده است.همچنین آروند دارای مجوز خدمات پس از فروش از اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران است.

تماس با آروند:
آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ،تقاطع میرداماد،مجتمع کامپیوتر پایتخت، برجA، طبقه نهم، واحد۹۰۱
تلفن : ۰۲۱۴۲۵۲۸ و ۰۲۱۸۸۶۴۹۹۳۰
نمابر: ۰۲۱۸۸۶۴۹۹۳۰ داخلی ۱۹۹
آدرس سایت: http://www.arvandguarantee.com
ایمیل: info@arvandguarantee.com



گارانتی آروند دارای دو طرح مختلف است؛
۱. شرایط ضمانت سبز:
۱) دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت هوشمند سبز، دارای 12ماه ضمانت و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.
۲) اگر دستگاه در ماه اول ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد.
۳) اگر دستگاه در طول ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت ۱۵ روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستـگاه جایگزین تحـویل و در صـورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شـــرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی آروند قیمت مندرج در فاکتور و کارت هوشمند ضمانت است.
۴) بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آروند خارج می نماید.
۵) عملکرد مطلوب شارژر و باطری دستگاه شامل سه ماه ضمانت شرکت آروند است.
۶) استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت آروند خارج می سازد.
۷) در ضمانت کنسول های بازی دسته های بازی و دوربین دارای سه ماه ضمانت شرکت آروند است.
۸) هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
۹) لوازم جانبی از قبیل هندزفری،کابل شارژر و … در تعهد شرکت آروند نیست.
۱۰) در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
۱۱) در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه از تعهد شرکت آروند خارج است.
۱۲) فعال بودن اکانت‌های شخصی (Family PassCode, Find My iPhone, Google Account, Apple Account) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات،دستگاه را از تعهد آروند خارج می سازد.
۱۳) در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد. 

 

=============================================================================================

 

شرایط گارانتی سیب طلایی همشمند فروشگاه اپل

دستگاه های آیفون با مدل و مشخصات مندرج در سایت فروشگاه اپل دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۷ روز ضمانت تعویض و دستگاه های آیپد، آیپاد، اپل واچ، مک بوک و اپل تی وی دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۷ روز ضمانت تعویض می باشد.
لوازم جانبی فقط شامل ۷ روز ضمانت بازگشت می باشد.
مشتری محترم خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی فروشگاه اپل به منزله قبول تمامی موارد مندرج می باشد.
- زمان درج شده در فاکتور خرید ملاک تاریخ شروع گارانتی می باشد.
- دستگاه خریداری شده با مدل، شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی وب سایت یا دفترچه راهنمای داخل جعبه محصول مشمول گارانتی می باشد.
- چنانچه دستگاهی علی رغم رعایت تمامی استاندارد های تولید کننده، در طول گارانتی دچار مشکل سخت افزاری شود، فروشگاه اپل متعهد به بر طرف نمودن آن می باشد.
- فروشگاه اپل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره‌ شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.( پشتیبان گیری از دستگاه توسط کارشناسان پس از فروش مشمول پرداخت هزینه می‌گردد)
- بدیهی است برای ارائه خدمات، محصول خریداری شده می بایست در محدوده زمانی گارانتی باشد.
- لوازم جانبی از قبیل باطری، شارژر، کابل، مواد مصرفی و غیره شامل گارانتی نمی باشد.
موارد ابطال گارانتی

۱- بروز هرگونه اشکالات فنی در اثر ضربه، شکستگی، آب خوردگی، نفوذ مواد شیمیایی، گرد وغبار و رطوبت، آتش سوزی، نوسانات برق
۲- هرگونه شکستگی و ایرادات فنی در LCD، درگاه شارژر، سیم کارت، جک هدفون، دکمه ها، دوربین و فلش
۳- ایجاد هاله های صفحه و مشکی در اثر وارد کردن فشار غیر استاندارد به صفحه نمایش
۴- مخدوش و یا نبود هولوگرام فروشگاه اپل و عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی ضمانت نامه
۵- نصب نرم افزار های غیر مجاز، آلوده به ویروس و جیلبریک کردن
۶- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژر های متفرقه
۷- اقدام به تعمیر و سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز خارج از فروشگاه اپل
۸- فراموشی تمامی مشخصات Apple ID و iCloud
توجه:
سرقت یا مفقودی دستگاه خریداری شده شامل گارانتی نمی باشد.
شرایط استفاده از ضمانت ۷ روزه تعویض یا استرداد کالا فروشگاه اپل

از آنجا که موفقیت هر فروشگاه در گرو جلب رضایت مشتریان و کسب اعتماد آن ها می باشد، کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته خریدار ارسال شود. با این وجود، امکان مواجه شدن با مشکلاتی نظیرایراد یا اشکال فنی، مغایرت کالا با وب سایت و اشکال ظاهری وجود دارد که فروشگاه اپل با ضمانت تعویض ۷ روزه این مشکلات را تحت پوشش قرار داده و اطمینان خاطر را برای مشتریان محترم فراهم می سازد.

اگر کالای خریداری شده، اشکال فنی داشته باشد.

- اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
- جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود، بدیهی است استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به فروشگاه اپل بازگردانده شود.
- پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- شکستگی، خط و خش واز قبیل این موارد که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شود، شامل سرویس ذکر شده نمی باشد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

- مغایرت کالا از نظر مشخصات و یا ظاهر فیزیکی باید حداکثر تا ۱ روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد امکان استرداد در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌ بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

- تمامی مرسولات فروشگاه اپل به صورت اساندارد بسته بندی و سپس تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر داده می شود. اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اپل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری باید حداکثر تا ۱ روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
- اگر کالای خریداری شده آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد امکان استرداد در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌ بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سفارشات فروشگاه اپل اطلاع داده شود.

مراحل ارسال کالا

۱- تماس و هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش
۲- برداشتن تمامی موارد امنیتی از قبیل رمز عبور، اپل آی دی و Find My iPhone
۳- ارسال کالا در کارتن اصلی خود به ‏همراه تمامی ملزومات ( لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی)
۴- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا با فروشگاه اپل تماس بگیرید و در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
نکات مهم در ارسال کالا

- در صورت لزوم به نوشتن توضیحات، موارد را در یک قطعه کاغذ جداگانه نوشته و به همراه فاکتور ارسال نمایید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اپل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اپل می باشد.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه اپل ارسال شود.
روند رسیدگی به درخواست پس از استرداد کالا

مشتری محترم خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی فروشگاه اپل به منزله قبول تمامی موارد مندرج می باشد.

۱- با بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اپل پس از ۷۲ ساعت اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد. (تعویض کالا منوط و به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه اپل وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.)
۲- تمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه اپل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را طی ۷۲ ساعت می‌پذیرد.
مشتریان محترم می توانند درخواست خود را در صفحه "ارتباط با ما" ثبت و یا با شماره تلفن ۰۲۱-۶۲۹۷۲ تماس حاصل فرمایند.